woensdag 17 september 2008

سازمان مجاهدین در قرار گاه اشرف

از حق پناهندگی سیاسی نیروهای سازمان مجاهدین در قرار گاه اشرف دفاع نمائیم


پس از اینکه دولت آمریکا نتوانست برای مقاصد شوم خود که حمله نظامی به ایران است از نیروهای مجاهدین همانند نیروهای اتحاد شمال افغانستان استفاده کند بار دیگر این سازمان مجاهدین بود که با یک تاکتیک اشتباه دیگر نیروهای خود را در شرایطی خطرناک قرار داد. برطبق توافق آمریکا ، دولت جمهوری اسلامی و دولت عراق، حفاظت قرارگاه اشرف در شمال بغداد (خالص) که محل استقرار بیش از 3500 نفر ار اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران است به دولت نوری المالکی واگذار شد. با توجه به نزدیکی ایدئولوژیکی و سیاسی دولت آقای المالکی به جمهوری اسلامی شرایط برای تحویل اعضای این سازمان به دولت جمهوری اسلامی در حال آماده شدن است. تحویل اعضای این سازمان که اکثریت آنها سالها با رژیم جمهوری اسلامی ایران مبارزه مسلحانه کرده اند، معنائی جز زندان، شکنجه، اعدام و در خوش بینانه ترین شکل آن انسانها درجه چندم و تحت نظر و فاقد هر گونه حق و حقوق اجتماعی در ایران چیز دیگری نیست، مگر اینکه که آن نیروها در خدمت نیروهای اطلاعات رژیم در آیند.

قبل و بعد از سقوط صدام سازمان مجاهدین توانائی آن را داشت که تعداد زیادی از آن نیروها را از عراق خارج نماید اما بر اساس سیاست های رهبری سازمان که کشته یک مجاهد بهتر از زنده یک مجاهد است تا به دنیای آزاد بیاید ، تا کنون هیچ تلاشی برای خروج این نیروها از عراق نکرده و نمی کند، این در صورتی است که آنان خوب می دانند با تمام کمک های اطلاعاتی که به آمریکا کرده اند حال به خاطر منافع دولت آمریکا نیروهای آنان قربانی تحلیل های غلط رهبری سازمان شده اند.
برای رهبری مجاهدین تحویل دادن مجاهدین اشرف به جمهوری اسلامی بهتر از آمدن این نیروها به دنیای آزاد است زیرا آنان نمی خواهند بار دیگر در مقیاسی بزرگتر شاهد افشای عملکردهای غلط خود باشند. در این راستا رهبری مجاهدین در فرانسه(مسعود رجوی و مریم رجوی) به جای اینکه به هوادران خود در اروپا که تحصن و اعتصاب غذا در شهرهای مختلف اروپا می کنند دستور دهند که خواستار انتقال این نیروها به کشوری امن باشند، از آنها می خواهند که خواستار مانندن مجاهدین در عراق شودند تا در آینده هر روز شاهد کشته شدن آنان باشند با توجه به اینکه خودم سالها در حصار تشکیلاتی این فرقه بوده ام و خوب میدانم که اکثریت کسانی که در اشرف هستند انسانهای آزاده ای هستند که سالهایی از عمر خویش را در شکنجه گاههای جمهوری اسلامی برای آزادی ایران سپری نموده اند.
وظیفه ما که به اصول انسانی اعتقاد داریم و برای ایرانی آزاد، آباد و دمکراتیک تلاش می کنیم این است که همه توان خویش را در جهت احقاق حقوق این پناهجویان ایرانی قرار دهیم زیرا آنها با توجه به سابقه سیاسی که دارند باید از حق مسلم پناهندگی برخوردار شوند.
پس تا دیر نشده از هر طریق که می توانیم برای انتقال آنان به یک کشور امن تلاش کنیم تا آنان خود آزادانه هر تصمیمی که می خواهند بگیرند.



محمدرضا اسکندری
14 سپتامیر 2008 هلند

Geen opmerkingen: