zaterdag 15 maart 2008

جواب به آقای بقال نژاد

آقای جعفر بقال نژاد

هر انسانی سایت شما و مطالب شما را بخواند خواهد دید که چقدر بیسواد و مفلوک هستید. شما فاقد هر گونه مهارت سیاسی، گفتاری و فاقد هر گونه مهارت در نویسندگی هستید. شما از تیپ افرادی هستید که با نوشتن خزعبلاتی از این قبیل ماهیت خودشان را افشاء می کنند.
الله کرم ها آدم شدند و رو به کاری فرهنگی و سینمائی برای پیش برد کار خود آوردند ولی شما هنوز در فاز ننه زهرا و چادر وحشت باقی مانده اید.
من بسیار متاسفم که مردم ما مجبور به تحمل افرادی مانند شما که دچار روان پریشیند و ژست سیاسی می گیرند هستند. ضمنا من شما را لایق به جوابگویی نمی دانم و مطمئنم در آینده کوس رسوائی شما و دوستانتان در اسناد ساواما بر ملاء خواهد شد.
لذا از این به بعد می توانید لجام گسیختگی خود را هر چه بیشتر گسترش بدهید. فقط به شما می گویم که ملت ما خوب می داند چه کسی دلسوز و چه کسی خائن است. سینه تاریخ حافظ این راز خواهد بود.
آقای بقال نژاد از وابستگی و سرسپردگی شما به رژیم جمهوری اسلامی جای هیچ شک و شبهه ای نیست. اکثر مطالب در سایت شما اول در سایت های وزرات اطلاعات چاپ و سپس در سایت شما درج می شود. علاوه براین شما همان ادبیاتی را استفاده می کنید که دوستان شما در جمهوری اسلامی استفاده می کنند.
من افتخار می کنم که کرد هستم. یک کرد آزاده و پایند به اصول و حقوق انسانها. اگر شما کمی هوش و حواس داشتید، خوب می دیدید که چه کسی با تلویزیونها و رادیو های کردی کار می کند و جای خاصی در میان آنها دارد. من یک انسان دمکرات هستم و حاضر نیستم که همانند شما در خدمت رژیمی باشم که دستش به خون جوانان کشور آغشته است.
آقای بقال نژاد
بایستی بگویم که من دارای سایت نیستم. این بار هم مثل همیشه ادعایتان تو زرد از آب در آمد. شما هنوز فرق وبلاگ و سایت را تشخیص نمی دهید. وبلاگ من مجانی است .
اما بایستی با افتخار بگویم که در هلند تحصیل کرده ام و یک فرد مفید برای جامعه خود و میزبانم هستم.
فراموش نکن که من بالاترین آگاهیها را به مردم میهنم در راستای شناسائیی مجاهدین داده ام. برای گرفتن خط و پول به ایران هم نمی روم وهمانند شما و دوستانت به خاطر ضدیت هیستریک با مجاهدین معتقد به همکاری با رژیم نیستم. زیرا ماهیت رژیم جمهوری اسلامی عوض نشده و اینان همان قاتلان رشید ترین فرزندان ایران هستند.
بایستی اذعان کنم که من کرکس نیستم که به مکیدن خون وپایمال کردن درد و رنج ملتم و فرزندانش مشغول باشد. اما با کمال تاسف باید بگویم که خیانت شما آشکارا و علنی و دستتان در دست قاتلان مردم ایران است.
در نهایت از خداوند منان برایتان شعور و فهم سیاسی،ادب و نزاکت فرهنگی و عزت و آبرو آرزو می کنم. از خدا می خواهم به راه خیر هدایتتان کند و به شما ذره ای وجدان و آگاهی سیاسی عطا فرماید. آین آخرین پاسخ من بود به شما. زیرا وقت طلا است و من کارهای بسیار مهمی دارم که انجام بدهم. در پایان از مردم ایران به خاطر گذاشتن این وقت کوتاه برای آخرین جواب به شما معذرت می خواهم.
سلامتی و توفیق شما را از خداوند بزرگ خواهانم.
به امید روزی که حق از ناحق و سره از ناسره تفکیک داده شود.
محمد رضا اسکندری
هلند 15 مارس 2008

Geen opmerkingen: